A Drugdealer 2 Brother.

Hur länge till ska Jag behöva gå och vara orolig?
Jag fick en total tankeställare när din kompis dog pga en överdos. Det första Jag tänkte var, - snart är det din tur. Jag saknar dej så in i helvete, Jag blir galen snart. Alla roliga stunder vi haft tillsammans, och allt vi pratat om är som bortblåst. Precis som det aldrig har hänt. Precis som att Jag inte känner dej, - eller har Jag någonsin känt dej? Tankarna snurrar och Sömnen blir inte bättre pga det här. Jag ger snart upp. Och en del av er snackar om droger som att det var häftigt, kom igen den dagen du förlorat någon...... peace.

Kommentarer
Postat av: PAM :)

allt bra ?:D

2010-11-21 @ 23:25:19
URL: http://plima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0